Zjednoczone Królestwa - Sp@rtans

Zjednoczone Królestwa - Sp@rtans

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

Ogłoszenie

1. Pełna aktywacja konta jest dokonywana po informacji na priv w grze przez Administratora Forum - MarcinL
2. W związku ze zmasowaną akcją MH przeciwko multikontom przypominam o ZAKAZie LOGOWANIA SIĘ NA INNE KONTA Z POZYSKANYM HASŁEM
3. Proszę o zgłaszanie do Zarządu ZK-S wszystkich przypadków ataków na nas przez naszych Sojuszników

#1 2007-10-29 13:15:05

brach

ZKS III

Zarejestrowany: 2007-08-27
Posty: 33

burzenie rezydencji

czy po wykorzystaniu w pełni rezydencji (założone dwie osady) można ją wyburzyć? czy poza stratą liczebności pop są jakieś konsekwencje dla osady


http://cry.travianteam.com/sig-3-pl-2-pl6_51043.gif

Offline

 

#2 2007-10-29 14:15:45

Murfel

ZKS IV

2385177
Zarejestrowany: 2007-09-11
Posty: 85

Re: burzenie rezydencji

dla osady nie ma poza brakiem przyrostów punktów kultury

ale rezydencja chroni Twoją osadę przed przejęciem wiec nie warto jej burzyć

dodatkowo rezydencja, duży pop i mury obronne wspierają defensywnie Twoją osadę... w ataku na pustą (bez wojska) osadę można stracić kilka jednostek


http://cry.travianteam.com/sig-7-pl-2-pl6_49867.gif

Offline

 

#3 2007-10-29 14:54:43

szakall21

ZK-S

5301905
Call me!
Skąd: Kraków
Zarejestrowany: 2007-07-24
Posty: 246
WWW

Re: burzenie rezydencji

Wyburz akademie lepiej jesli juz wszystkie jednostki (lacznie z gadaczem) masz zbadane


http://img72.imageshack.us/img72/8083/jackdanielsgq2.gif

http://travian.macaputo.de/sig-5-pl-2-pl6_15902.gif

Offline

 

#4 2007-10-29 22:13:10

Stefan

Gość

Re: burzenie rezydencji

albo przenies ambasade do innej osady, gdzie masz wolne miejsce i juz, bedziesz mial w tej osadzie jedno wolne

 

#5 2007-10-29 22:19:57

Murfel

ZKS IV

2385177
Zarejestrowany: 2007-09-11
Posty: 85

Re: burzenie rezydencji

inaczej mówiąc nie wyburzaj rezydencji!!


http://cry.travianteam.com/sig-7-pl-2-pl6_49867.gif

Offline

 

#6 2007-10-30 13:23:23

ostrylublin

Administrator

Zarejestrowany: 2007-07-10
Posty: 316
Legion: IX

Re: burzenie rezydencji

a w zasadzie ambasada w cale nei jest potrzebna, ja juz niepamietam ile czasu jej nei mam, w razie czego ambe mozna postawić w pierwszej lepszej wiosce jak by była do czegos potrzebna


http://cry.travianteam.com/sig-6-pl-2-pl6_8114;plspeed_12421.gif http://i11.tinypic.com/5zm510g.jpg

Offline

 

#7 2007-10-30 13:58:08

Yeti

ZKS I

1095707
Zarejestrowany: 2007-07-11
Posty: 252

Re: burzenie rezydencji

Jemu chodzilo o rezydencje i konsekwencje... To ma olbrzymie konsekwencje jesli chcesz sie rozwijac. Jesli masz 2 osady zalozone i wyburzysz rezydencje, to masz jakby -2 sloty dla osadnikow i hersztow. Bedziesz musial rozbudowac palac na 20, albo 2 rezydencje na 20 i 10 w innych osadach, zeby zalozyc lub zajac nowa osade.


http://travian.macaputo.de/sig-5-pl-2-pl6_7250.gif

Offline

 

#8 2007-10-30 14:55:52

brach

ZKS III

Zarejestrowany: 2007-08-27
Posty: 33

Re: burzenie rezydencji

dzięki ..... temet do zamknięcia


http://cry.travianteam.com/sig-3-pl-2-pl6_51043.gif

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.grandcup-cs.pun.pl www.altergothic.pun.pl www.navigator.pun.pl www.slanderers.pun.pl www.ekstraklasamanager.pun.pl