Zjednoczone Królestwa - Sp@rtans

Zjednoczone Królestwa - Sp@rtans

Ogłoszenie

1. Pełna aktywacja konta jest dokonywana po informacji na priv w grze przez Administratora Forum - MarcinL
2. W związku ze zmasowaną akcją MH przeciwko multikontom przypominam o ZAKAZie LOGOWANIA SIĘ NA INNE KONTA Z POZYSKANYM HASŁEM
3. Proszę o zgłaszanie do Zarządu ZK-S wszystkich przypadków ataków na nas przez naszych Sojuszników

#16 2007-09-01 14:43:29

de_stroyer

W stanie spoczynku

Zarejestrowany: 2007-07-15
Posty: 238

Re: PRZEJECIE OSADY WROGA

Tak, wybuduj pałac lub rezydencję i w parę dni będziesz miał 100%


http://travian.macaputo.de/sig-7-en-2-pl6_4114.gif http://i11.tinypic.com/5zm510g.jpg

Offline

 

#17 2007-09-01 14:47:39

paxbas

Administrator

6259626
Skąd: SANOK
Zarejestrowany: 2007-07-09
Posty: 484

Re: PRZEJECIE OSADY WROGA

prawie każdy budynek daje punkty kultury, ale w zależności o rodzaju budynku i lvl jest to różnie. Najwięcej dają rezydencja i pałac a dokładnie ile każdy z budynków daje sprawdź sobie tutaj:
http://help.travian3.pl/index.php?type= … =300&s=300


notka:
masz razcję de_stroyer pomyliło mi się zadowolenie z punktami kultury

Ostatnio edytowany przez paxbas (2007-09-01 22:53:33)


http://i11.tinypic.com/5zm510g.jpg

Offline

 

#18 2007-09-01 15:09:57

shire

Gość

Re: PRZEJECIE OSADY WROGA

podziekowania

 

#19 2007-09-01 15:20:56

de_stroyer

W stanie spoczynku

Zarejestrowany: 2007-07-15
Posty: 238

Re: PRZEJECIE OSADY WROGA

@paxbas - ale Shire chodziło o zadowolenie, a nie punkty kultury. Zadowolenie może podnieść tylko pałac lub rezydencja.


http://travian.macaputo.de/sig-7-en-2-pl6_4114.gif http://i11.tinypic.com/5zm510g.jpg

Offline

 

#20 2007-09-01 20:07:53

SITEK14

Zbanowany

Re: PRZEJECIE OSADY WROGA

i jak masz wyzej rozbudowany palac/rezydencje to szybciej bedziesz mial zadowolenie na poziomie 100%

 

#21 2007-09-01 21:00:34

Śmierci

ZKS IV

Zarejestrowany: 2007-08-18
Posty: 33

Re: PRZEJECIE OSADY WROGA

Zgadzam się!!!

Offline

 

#22 2007-09-01 21:24:00

MarcinL

Administrator ZK-S

Skąd: -=SoPoT=-
Zarejestrowany: 2007-07-09
Posty: 792
Legion: IX

Re: PRZEJECIE OSADY WROGA

@Śmierci - jeszcze jeden Twój nic nie wnoszący post, a dostaniesz bana na Forum


http://i11.tinypic.com/5zm510g.jpg

Offline

 

#23 2007-09-01 23:22:22

jack73

Dyplomata ZK-S

Skąd: Kraków
Zarejestrowany: 2007-07-10
Posty: 468

Re: PRZEJECIE OSADY WROGA

Odnosnie poziomu zadowolenia to szybkość powrotu do 100% zależy z tego co pamiętam również od lvl Ratusza (przyspiesza).
Znalazłem tylko to: http://help.travian3.pl/index.php?type= … =376&s=300
Sugeruje, że duże święta mają wpływ na efektywność przejęcia przez jednostkę typu konsul/senator/wodz.
pzdr
jack73

Ostatnio edytowany przez jack73 (2007-09-01 23:33:30)


http://travian.macaputo.de/sig-3-pl-2-pl6_4700.gif

Offline

 

#24 2007-09-01 23:32:30

shi

Zarząd Akademi

Zarejestrowany: 2007-07-25
Posty: 278

Re: PRZEJECIE OSADY WROGA

Tak duże święto powoduje, że trudniej jest przejąć atakowaną osadę (dostaje współczynnik +5% do obrony), tak samo święto w osadzie z której wychodzi krzykacz powoduje wzrost jego skuteczności o +5%

No to moja odpowiedź stała się nieaktualna

Ostatnio edytowany przez shi (2007-09-01 23:42:23)


http://travian.macaputo.de/sig-5-pl-2-pl6_37687.gif

Offline

 

#25 2007-09-01 23:37:28

jack73

Dyplomata ZK-S

Skąd: Kraków
Zarejestrowany: 2007-07-10
Posty: 468

Re: PRZEJECIE OSADY WROGA

Shi, gdzieś czytałem, że lvl Ratusza też działa in plus dla obrońcy. Pomijam powiązanie świąt od lvl ratusza, bo to jest chyba jasne.
Nie spotkałeś się z tym tematem? Chodzi o to, że poziom ratusza przyspiesza tempo wzrostu poziomu zadowolenia. NIe był to jakiś
powalający czynnik, ale zawsze i powodował konieczność większej liczby wycieczek w celu przejęcia wioski.
pzdr
jack73


http://travian.macaputo.de/sig-3-pl-2-pl6_4700.gif

Offline

 

#26 2007-09-02 00:15:32

shi

Zarząd Akademi

Zarejestrowany: 2007-07-25
Posty: 278

Re: PRZEJECIE OSADY WROGA

O ratuszu nie spotkałem takiej wiadomości, natomiast ilość zabranego zadowolenia zależy od:
1. nacji agresora.
senator : 20 - 30% (skuteczny)
herszt : 20 - 25%. (szybki)
wódz : 20 - 25%. (tani)

2. losowy faktor : 1.5 - 5%
3. wielkie swieto w osadze, z ktorej wyruszył atak +5%
4. wielkie swieto u obroncy -5%
5. roznica ogólnej populacji agresora i obroncy (albo roznica PK ?) nawet -10%, kiedy atakujesz dużo mniejszego gracza


http://travian.macaputo.de/sig-5-pl-2-pl6_37687.gif

Offline

 

#27 2007-09-02 08:51:57

Śmierci

ZKS IV

Zarejestrowany: 2007-08-18
Posty: 33

Re: PRZEJECIE OSADY WROGA

MarcinL napisał:

@Śmierci - jeszcze jeden Twój nic nie wnoszący post, a dostaniesz bana na Forum

To ja już wole nie pisać na forum wrazie czego!!!

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.altergothic.pun.pl www.jnw.pun.pl www.ekstraklasamanager.pun.pl www.grandcup-cs.pun.pl www.navigator.pun.pl