Zjednoczone Królestwa - Sp@rtans
W stanie spoczynku
Tak, wybuduj pałac lub rezydencję i w parę dni będziesz miał 100%
Offline
prawie każdy budynek daje punkty kultury, ale w zależności o rodzaju budynku i lvl jest to różnie. Najwięcej dają rezydencja i pałac a dokładnie ile każdy z budynków daje sprawdź sobie tutaj:
http://help.travian3.pl/index.php?type= … =300&s=300
notka:
masz razcję de_stroyer pomyliło mi się zadowolenie z punktami kultury
Ostatnio edytowany przez paxbas (2007-09-01 22:53:33)
Offline
Gość
podziekowania
W stanie spoczynku
@paxbas - ale Shire chodziło o zadowolenie, a nie punkty kultury. Zadowolenie może podnieść tylko pałac lub rezydencja.
Offline
Zbanowany
i jak masz wyzej rozbudowany palac/rezydencje to szybciej bedziesz mial zadowolenie na poziomie 100%
ZKS IV
Zgadzam się!!!
Offline
Administrator ZK-S
@Śmierci - jeszcze jeden Twój nic nie wnoszący post, a dostaniesz bana na Forum
Offline
Dyplomata ZK-S
Odnosnie poziomu zadowolenia to szybkość powrotu do 100% zależy z tego co pamiętam również od lvl Ratusza (przyspiesza).
Znalazłem tylko to: http://help.travian3.pl/index.php?type= … =376&s=300
Sugeruje, że duże święta mają wpływ na efektywność przejęcia przez jednostkę typu konsul/senator/wodz.
pzdr
jack73
Ostatnio edytowany przez jack73 (2007-09-01 23:33:30)
Offline
Zarząd Akademi
Tak duże święto powoduje, że trudniej jest przejąć atakowaną osadę (dostaje współczynnik +5% do obrony), tak samo święto w osadzie z której wychodzi krzykacz powoduje wzrost jego skuteczności o +5%
No to moja odpowiedź stała się nieaktualna
Ostatnio edytowany przez shi (2007-09-01 23:42:23)
Offline
Dyplomata ZK-S
Shi, gdzieś czytałem, że lvl Ratusza też działa in plus dla obrońcy. Pomijam powiązanie świąt od lvl ratusza, bo to jest chyba jasne.
Nie spotkałeś się z tym tematem? Chodzi o to, że poziom ratusza przyspiesza tempo wzrostu poziomu zadowolenia. NIe był to jakiś
powalający czynnik, ale zawsze i powodował konieczność większej liczby wycieczek w celu przejęcia wioski.
pzdr
jack73
Offline
Zarząd Akademi
O ratuszu nie spotkałem takiej wiadomości, natomiast ilość zabranego zadowolenia zależy od:
1. nacji agresora.
senator : 20 - 30% (skuteczny)
herszt : 20 - 25%. (szybki)
wódz : 20 - 25%. (tani)
2. losowy faktor : 1.5 - 5%
3. wielkie swieto w osadze, z ktorej wyruszył atak +5%
4. wielkie swieto u obroncy -5%
5. roznica ogólnej populacji agresora i obroncy (albo roznica PK ?) nawet -10%, kiedy atakujesz dużo mniejszego gracza
Offline
ZKS IV
MarcinL napisał:
@Śmierci - jeszcze jeden Twój nic nie wnoszący post, a dostaniesz bana na Forum
To ja już wole nie pisać na forum wrazie czego!!!
Offline