Zjednoczone Królestwa - Sp@rtans

Zjednoczone Królestwa - Sp@rtans

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

Ogłoszenie

1. Pełna aktywacja konta jest dokonywana po informacji na priv w grze przez Administratora Forum - MarcinL
2. W związku ze zmasowaną akcją MH przeciwko multikontom przypominam o ZAKAZie LOGOWANIA SIĘ NA INNE KONTA Z POZYSKANYM HASŁEM
3. Proszę o zgłaszanie do Zarządu ZK-S wszystkich przypadków ataków na nas przez naszych Sojuszników

#1 2008-02-09 22:40:41

sza

ZKS V

Zarejestrowany: 2008-01-30
Posty: 17

jak "wyłączyć" osade

wybieramy sobie osade z duzym popem 6-kropowa. niszczymy w niej pola, mlyn, piekarnie i MAGAZYNY.
efekt:
bez magazynu da sie podniesc pola tylko do 5 poziomu (pole na 6 poziomie kosztuje wiecej niz 800 danego surowca). pole na 5 poz ma produkcje 33 *6=198*0,25=250.
w wiosce >250 popa nadal mamy ujemny przyrost zboza i nie mozemy zbudowac magazynu. kolo sie zamyka i w wiosce nic nie da sie zbudowac dopoki nie skurczy sie do 250 popa hehe.

nie jestem pewny czy magazynu nie da sie budowac przy ujemnym zbozu. jesli da sie to trzeba jeszcze zburzyc GB. bez GB na pewno nie mozna budowac magazynu, a przy ujemnym zbozu na pewno nie mozna budowac GB.

niestety nigdy tego nie testowalem bo wolalem zniszczyc spichlerz a magazyny zostawic sobie by moc taka wioske farmic. ze wzgledyu na odleglosc nikt chyba nie bedzie farmil VU wiec moze przyda sie taka strategia? : D
poza tym nie testujac tej metody nie jestem jej pewny i chetnie uslysze wasze o niej zdanie

Ostatnio edytowany przez sza (2008-02-09 22:42:06)

Offline

 

#2 2008-02-09 23:51:27

hitpoint

Zarząd Akademi

6343578
Skąd: Zabrze
Zarejestrowany: 2007-08-09
Posty: 581
Legion: I

Re: jak "wyłączyć" osade

fajny bajer xD pasowalo by to sprawdzic


http://cry.travianteam.com/sig-3-pl-2-pl6_31222.gif
http://img142.imageshack.us/img142/9044/spartansrw2.jpg
http://i11.tinypic.com/5zm510g.jpg

Offline

 

#3 2008-02-10 01:14:22

Klaldiusz

Zarząd ZKS V

4594147
Skąd: Siedlce
Zarejestrowany: 2008-01-02
Posty: 194
Legion: Rzymski
WWW

Re: jak "wyłączyć" osade

wyniki podamy za jakies 2 dni hehehemoze 3


http://cry.travianteam.com/sig-3-pl-2-pl6_41776.gif

Offline

 

#4 2008-02-10 21:26:53

kroko

ZKS I

3890938
Zarejestrowany: 2007-12-21
Posty: 78

Re: jak "wyłączyć" osade

Po stracie BG i pól...... z autopsji....

Najpierw trzeba podjechać polami do dodatniej produkcji zboża......
A to trwa, lub kosztuje monetek....

dopiero można budynek główny stawiać ....

co do spichlerza  nie wiem...

Offline

 

#5 2008-02-12 00:02:44

Paulus

ZKS I

Skąd: ZKS I
Zarejestrowany: 2007-07-27
Posty: 107

Re: jak "wyłączyć" osade

Ale dopóki główny budynek stoi i można wyburzyć budynki to lipa. Stąd oprócz sprowadzenia cropa na minus po rozwaleniu głównego budynku gość jest już uziemiony.
Choć nadal ma szansę się odbudować jak uzyska pomoc z zewnątrz - czyli ktoś go tak skatasuje, albo będzie uzupełniał surki na bieżąco.

Wypraktykowane parę razy, ale bardziej na początku gry z zostawionym magazynem - farma z magazynem 800 się nie opłaca.


HISTORIĘ PISZĄ ZWYCIĘZCY

Offline

 

#6 2008-02-14 00:33:14

barth1

ZKS I

Skąd: Gdańsk
Zarejestrowany: 2007-07-29
Posty: 467
Legion: IX

Re: jak "wyłączyć" osade

tu nie mamy farm, bo wojna jest na duze odleeglosci.
rozwalalbym najpierw magazyn, bo uniemozliwia zarowno odbudowe budynkow jak i wojska-a na pewno nie jednoczesnie.
dostawy z zewnatrz to tez porazka bo co to za dostawa do magazynu 800:)-zadnemu sojusznikowi nie bedzie sie chcialo tak bawic.
w jednym ataku gdyby rozwalic magazyny we wszystkich wioskach z pominieciem stolicy(bo tam kamieniarz) i gosc bedzie mial mase problemow.
bedzie wtedy czas na druga fale ataku-budynekglowny i pola.

polecam gracza suszi-ma prawie same cropy-jego strasznie zaboli utrata mozliwosci zbierania surowcow.


Wojna? Jesli pani kierowniczka pozwoli to ja bardzo chetnie.

Offline

 

#7 2008-02-14 07:08:01

paxbas

Administrator

6259626
Skąd: SANOK
Zarejestrowany: 2007-07-09
Posty: 484

Re: jak "wyłączyć" osade

z wlasnego doswiadczenie wiem ze mozna budować wszystko jak sie ma ujemne zboza oprocz głównego który może być dopiero wybudowany jak sie ma zboze na -400. (spełniamy to co jest napisane w instrukcji Najpierw zbuduj następujące budynki:
Pole Poziom 5 - dla młynu i można budować bo mam tak teraz w jednej osadzie nie mam GB ale moge wybudować młyn)
dla spichlerza czy magazynu jest potrzebny BG wiec
tak jak @sza napisał
33 *6=198 (max produkcji zboza ze zniszczonymi mlynem, piekarnia i magazynem)
pop 198+400= 598 - mozna postawic główny (produkcja zboza na -400 wtedy jest)
katastowac trzeba głowny
magazyny
pola
mlyn i piekarnie
i spichlerz - by nie bylo defa


http://i11.tinypic.com/5zm510g.jpg

Offline

 

#8 2008-02-14 07:46:29

jarsztyk

ZK-S

2643689
Call me!
Zarejestrowany: 2007-09-09
Posty: 468
Legion: IX

Re: jak "wyłączyć" osade

no można młyn można ) A co to jest te 400 pax ???


http://cry.travianteam.com/sig-5-pl-2-pl6_4885.gif
http://r5.fodey.com/1266a363a5f3142c9ae87e47c932012cf.1.gif

Offline

 

#9 2008-02-14 10:04:12

misqu2

ZK-S

Zarejestrowany: 2008-01-21
Posty: 6

Re: jak "wyłączyć" osade

jarsztyk to jest to minus 400 zboża i wtedy główny sie da

Offline

 

#10 2008-02-14 10:16:16

jarsztyk

ZK-S

2643689
Call me!
Zarejestrowany: 2007-09-09
Posty: 468
Legion: IX

Re: jak "wyłączyć" osade

aha...
No to dodam to co już sprawdzone:
magazyn tez można budować juz sprawdzone


http://cry.travianteam.com/sig-5-pl-2-pl6_4885.gif
http://r5.fodey.com/1266a363a5f3142c9ae87e47c932012cf.1.gif

Offline

 

#11 2008-02-15 12:49:46

nightcrawler

ZKS V

Zarejestrowany: 2008-02-08
Posty: 17

Re: jak "wyłączyć" osade

Sam tak mialem jak przejalem osadke...
nie bylo pol zboza, spichlerza, magazynu, glownego, mlyna i piekarni... a reszta budynkow na maxa rozbudowanych (osadka pewexa )
Dalo sie odbudowac ale trwalo to i wymagalo ciaglego dosylania surki z innych osad.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.narutots.pun.pl www.avatar.pun.pl www.swierchowa-ogien.pun.pl www.spore-game.pun.pl www.farmingsimulator2009.pun.pl