Zjednoczone Królestwa - Sp@rtans
Najlepiej pola, zeby zrobic ujemna produkcje zboza. Potem spichlerz, zeby nie dalo sie defa wystawic. Potem rynek, zeby nie mogl kupowac zboza na targu, a potem losowo.
Opcjonalnie mozesz rozwalac w miedzyczasie koszary i stajnie, zeby spowolnic odbudowe wojska, ale z ujemna produkcja i bez spichlerza wielkiej armii nie wyzywi
Offline
Zbanowany
najlepiej na poczatku to walisz w koszary i w stajnie aby nie mogl robic w woja a potem w co chcesz
Zarząd Akademi
tylko od katasów
Offline
Zbanowany
Nie ma za co wkoncu od czego sa ludzie do pomagania
ZKS I
Zauważyłem, że w sumie w ramach porad nasz kolega otrzymał łącznie jakieś 10 celów. Jak widac nie ma jednej strategii, choć najbrdziej zainteresowała mnie ta z polami, bo zastanawiam się jak farmić kolegę, który nie ma zboża w produkcji. Wiem, pozostałe są w większej cenie, ale to tez się przydaje.
Offline
ZKS I
Jezeli koles ma kropowca to odciac od kropowca wroga-rozwalic targowisko i kropowiec staje sie farma, a wojska zdechna w osadach produkcyjnych.
Na kropowcu pewnie nie bedzie tez za duzo wojska-tam sie nie da postawic murow, nie ma glownych budynkow, bo to za duzo zachodu, zeby reszte surowcow przerzucac-to tylko farma,
Offline
ZK-S
Niestety nie, to błędne wnioski. 15- crop'owce to potężne militarne twierdze. mój utrzymuje już 2700(zb/h) własnych jednostek.... no i ma wszystkie wygody
Offline
ZKS I
w sumie racja jezeli ma sie duzo handlarzy lub korzysta z monet, bo z samym zbozem niewiele zdzialasz, gdy musisz wozic je do glownych osad.
wtedy wystarczy zniszczyc targowisko, zeby odciac kropowca od swiata.
Ostatnio edytowany przez barth1 (2007-08-18 01:14:38)
Offline
ZKS I
ale wtedy to tylko deff.na wszystkie budynki trzeba sciagac surowce z zewnatrz, a od pewnego poziomu to juz kosztuje-przynajmniej u rzymian.
Offline