Zjednoczone Królestwa - Sp@rtans

Zjednoczone Królestwa - Sp@rtans

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

Ogłoszenie

1. Pełna aktywacja konta jest dokonywana po informacji na priv w grze przez Administratora Forum - MarcinL
2. W związku ze zmasowaną akcją MH przeciwko multikontom przypominam o ZAKAZie LOGOWANIA SIĘ NA INNE KONTA Z POZYSKANYM HASŁEM
3. Proszę o zgłaszanie do Zarządu ZK-S wszystkich przypadków ataków na nas przez naszych Sojuszników

#1 2007-11-06 14:33:24

Drutus

ZK-S

Zarejestrowany: 2007-10-19
Posty: 53

Cropowiec jakie budynki zostawić??

Mam rozbudowanego 15 cropowca i  robię wojo  off  jakie  budynki  moge wyburzyć aby mi nie zrzerały zboża  czy pola drewna, żelaza, gliny  zburzyć ??  Jakie powinny być tam budynki?
thx

Offline

 

#2 2007-11-06 14:36:47

mores25

LuxP

Zarejestrowany: 2007-10-14
Posty: 222

Re: Cropowiec jakie budynki zostawić??

prawdopodobnjie gaur wkleil w temacie ciekawe osady swojego 15 cropowca wiec moim zdaniem tam masz wszystko jak na dloni


http://cry.travianteam.com/sig-4-pl-2-pl6_44993.gif

Offline

 

#3 2007-11-06 19:18:32

Glupi

ZK-S

Skąd: Królewskie Misto Kraków
Zarejestrowany: 2007-10-27
Posty: 459
Legion: a żebym ja to wiedział

Re: Cropowiec jakie budynki zostawić??

dokladnie idealny przyklad


http://cry.travianteam.com/sig-3-pl-2-pl6_25526.gif

Offline

 

#4 2007-11-07 14:31:11

Bulion14

ZK-S

11608635
Skąd: Radom
Zarejestrowany: 2007-07-21
Posty: 76

Re: Cropowiec jakie budynki zostawić??

Osadka na zdjęciu Gaur'a jest typu 4446, a co do 15croopowca, to możesz wyburzyć:
- zbrojownie (o ile ulepszyłeś wszystkie jednostki OFF na 20lvl)
- kuźnię (o ile taką tam masz)
- akademię (jeśli zbadałeś już wszystkie jednostki (pamiętaj o taranach i kataskach))
- kryjówkę (potrzebna tylko na początku gry)
- cegielnię, tartak, hutę żelaza (na 15-croopowcu nie opłacalna jest budowa tych budynków)
- targ (też jest niepotrzebny)
- ratusz (jeśli masz jeszcze jakiś konsuli to może się przydać, ale lepiej go budować w "normalnych" osadach")

Powinny tam być:
- budynek główny (xD)
- koszary/stajnia (ja mam i to i to)
- plac turniejowy
- mury (xD)
- młyn
- piekarnia
- warsztat
- pałac/rezydencja
- rynek (może się przydać)
- kamieniarz (tylko w stolicy, więc najlepiej w croopowcu)
- magazyny (ze 4)
- spichlerz (jak najwięcej, ale mamy tylko 20 miejsc w osadzie, więc conajmniej 6 spichlerzyków )


http://travian.macaputo.de/sig-3-pl-2-pl6_17128.gif

http://img525.imageshack.us/img525/8755/bulionza5.gif

Offline

 

#5 2007-11-07 14:43:57

radoskór

Zbanowany

Re: Cropowiec jakie budynki zostawić??

moim zdaniem targ się przydaje, jak masz dużą prod zboża zanim masz wystarczające spichlerze to łatwo przerzucasz zboże lub wymieniasz na rynku na inną surkę... a jak masz zwykły rynek to 15k to trochę mało szczególnie jak gdzies dalej wysyłasz...

 

#6 2007-11-07 19:21:59

horacy314

Gość

Re: Cropowiec jakie budynki zostawić??

Zgadzam się.

W "poprzednim wcieleniu" miałem klaster "bojowy" (5 pierwszych osad) w centrum
i klaster "rolniczy" (5 kolejnych osad na skraju mapy, za to z Taaaakimi oazami i wszystko 9c i 15c)
Targ jest niezbędny, jak ci karawany wędrują 6h w jedną stronę.
Przy produkcji 15c podkręconej młyn+piekarnia+3 oazy typu +50% do produkcji zboża. Plus PLUS ;-)

Żeby nadążyć, to rozsyłałem z 15c do pobliskich 9c a tamte dopiero słały dalej.
20x6750 to dopiero jest coś :-) (speed i galowie)

 

#7 2007-11-07 22:20:33

Drutus

ZK-S

Zarejestrowany: 2007-10-19
Posty: 53

Re: Cropowiec jakie budynki zostawić??

wielkie dzięki za odp

Offline

 

#8 2007-11-07 22:35:26

radoskór

Zbanowany

Re: Cropowiec jakie budynki zostawić??

no to temat można zamknąć...

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.klaczusxp.pun.pl www.bunkerexplorers.pun.pl www.zsz1.pun.pl www.pokeluxus.pun.pl www.draglodz.pun.pl